Prima pagina
Incearca SMEC DEMO
Instalarea SMEC Newsletter
SMEC Newsletter in imagini
Intrebari frecvente SMEC Newsletter
Noutati SMEC Newsletter
Comanda SMEC Newsletter
Program de tiparire facturi si chitante personalizate

 

20 Feb. 2007
La fapte!
In seria de aricole publicate anterior, am vorbit despre o noua teorie a marketingului pasnic. Si despre newslettere. Si despre...
»»»
07 Feb. 2007
Newsletterul – Marketing pasnic aplicat
Scurta recapitulare printr-o analiza comparativa a celor doua tipuri de abordari a publicului tinta in marketingul actual:...
»»»
22 Jan. 2007
O noua directie in marketing II
In articolul trecut vorbeam despre doua tendinte opuse in marketing. Una dintre ele a fost si inca este predominanta, cea pe care...
»»»
29 Nov. 2006
Noua directie in marketing
Da, roata se-nvarte, istoria se repeta si noua directie in marketing este de fapt o reinterpretare si o adaptare a unei abordari...
»»»
14 Nov. 2006
Nu Spam-ului
Spam-urile, adica mesajele e-mail nesolicitate, au ajuns sa faca parte din viata noastra. Despre felul in care ne influenteaza si...
»»»
02 Nov. 2006
And We Don`t Stop
Adica nu ne oprim aici ...

Specialistii din echipa Graffco stiu ca dezvoltarea unui software de calitate presupune munca continua si constanta. Tocmai de...
»»»
O intalnire cu contabilul
26 Oct. 2006
O intalnire cu contabilul
A venit azi pe la firma contabilul nostru, un domn respectabil si foarte priceput in ceea ce face. De cum a intrat l-am si...
»»»
18 Oct. 2006
Newsletterele, metoda de promovare si marketing on-line
Sunt eficiente newsletterele? Cum ar trebui sa procedez? Cine ma poate ajuta in cazul in care doresc sa beneficiez de aceasta...
»»»
28 Sep. 2006
Lansarea SMEC Newsletter V1.0
Orice inceput este o noutate in sine. Ne bucuram deci sa va anuntam ca azi, 28 septembrie 2006, ora 14:14, am lansat pe piata...
»»»
SMEC Newsletter, stiri, articole, noutati

Newsletterele, metoda de promovare si marketing on-line

18.10.2006
Sunt eficiente newsletterele? Cum ar trebui sa procedez? Cine ma poate ajuta in cazul in care doresc sa beneficiez de aceasta metoda de marketing si promovare online? Acest articol va raspunde la toate aceste intrebari.

Sunt eficiente?


Sunt chiar printre cele mai eficiente mijloace de comunicare, promovare si marketing on-line. Procesul de comunicare se realizeaza dupa o schema extrem de simpla. Daca vizitatorii site-ului dumneavoastra considera utila informatia pe care acesta o contine si mai si gasesc cu usurinta formularul de inscriere la newsletter, cel mai probabil se vor inscrie/abona.

Criteriile dupa care vizitatorul respectiv va evalua contiutul site-ului sunt diferite. Dar, in mare, faptul ca se aboneaza la newsletterul pe care il scrieti insemana ca acesta e interesat de domeniul dumneavoastra de activitate, de proiectele, serviciile, ofertele si produsele dumneavoastra precum si de forma in care prezentati aceste informatii.

Din start se creeaza deci un acord de principiu intre dumneavostra si respectivul utilizator: criiteriile lui de selectie a informatiei au fost satisfacute, iar dumneavoastra va adresati unei persoane care face parte din publicul tinta. Premisele unei bune comunicari sunt indeplinite... Traficul pe site-ul dumneavoastra creste... Newsletterele insa, fiind o modalitate de promovare corecta, ofera liberatea de dezabonare in orice moment. Astfel ca interesul unui utilizator nu este castigat o data pentru totdeauna, ci trebuie mentinut mereu viu.

Cum sa procedez?


Bineinteles ca a gasi exact tonul care se potriveste pentru atragerea publicului tinta, a scrie articole interesante mereu si mereu pentru a nu dezamagi cititorul nu e floare la ureche. Culegerea de informatii, procesarea lor si punerea intr-o forma adecvata si placuta vor fi insa sarcini mult mai usoare daca tineti intodeauna seama de un element esential: Poate ca newsletterele ajung intr-un inbox, dar ele sunt citite de OAMENI. Oameni care nu au timp de pierdut, oameni care vor sa-si petreaca putinul timp liber de care dispun intr-un mod placut si util in acelasi timp. Respectati-i pe cititorii dumneavoastra si rezultatele nu vor intarzia sa apara. Asa ca fiti umani, fiti simpli in exprimare, fiti amuzanti!

Cine ma poate ajuta?


Graffco. Firma de web design, advertising si web development care a creat SMEC Newsletter va ofera si servicii complete in domeniul copywriting-ului. De la consultanta pana la conceptie de strategie sau realizare efectiva de newslettere, specialistii din echipa Graffco va pot fi de un real folos.

SMEC Newsletter are la randul sau un newsletter...

E-mailul dumneavoastra:
...adica, in urma abonarii prin trecerea adresei dumneavoastra de email in casuta de mai jos, veti primi periodic articole de interes general despre cultura Internet, focalizate in principal pe subiecte conexe cu obiectul nostru de activitate: newslettere si cum sa scrieti newslettere atractive ce va vor influenta in mod real si pozitiv comunicarea, dar si cifra de afaceri si traficul pe site-ul dumneavoastra.

Veti primi de asemenea, atunci cand va fi cazul, ultimele noutati legate de acest site si de produsul pe care il promoveaza.


Web Design by Graffco
Termeni si conditii

SMEC Newsletter V1.0, un produs SC Graffco Srl, 2006 Toate drepturile rezervate.