Prima pagina
Incearca SMEC DEMO
Instalarea SMEC Newsletter
SMEC Newsletter in imagini
Intrebari frecvente SMEC Newsletter
Noutati SMEC Newsletter
Comanda SMEC Newsletter
Program de tiparire facturi si chitante personalizate

 

20 Feb. 2007
La fapte!
In seria de aricole publicate anterior, am vorbit despre o noua teorie a marketingului pasnic. Si despre newslettere. Si despre...
»»»
07 Feb. 2007
Newsletterul – Marketing pasnic aplicat
Scurta recapitulare printr-o analiza comparativa a celor doua tipuri de abordari a publicului tinta in marketingul actual:...
»»»
22 Jan. 2007
O noua directie in marketing II
In articolul trecut vorbeam despre doua tendinte opuse in marketing. Una dintre ele a fost si inca este predominanta, cea pe care...
»»»
29 Nov. 2006
Noua directie in marketing
Da, roata se-nvarte, istoria se repeta si noua directie in marketing este de fapt o reinterpretare si o adaptare a unei abordari...
»»»
14 Nov. 2006
Nu Spam-ului
Spam-urile, adica mesajele e-mail nesolicitate, au ajuns sa faca parte din viata noastra. Despre felul in care ne influenteaza si...
»»»
02 Nov. 2006
And We Don`t Stop
Adica nu ne oprim aici ...

Specialistii din echipa Graffco stiu ca dezvoltarea unui software de calitate presupune munca continua si constanta. Tocmai de...
»»»
O intalnire cu contabilul
26 Oct. 2006
O intalnire cu contabilul
A venit azi pe la firma contabilul nostru, un domn respectabil si foarte priceput in ceea ce face. De cum a intrat l-am si...
»»»
18 Oct. 2006
Newsletterele, metoda de promovare si marketing on-line
Sunt eficiente newsletterele? Cum ar trebui sa procedez? Cine ma poate ajuta in cazul in care doresc sa beneficiez de aceasta...
»»»
28 Sep. 2006
Lansarea SMEC Newsletter V1.0
Orice inceput este o noutate in sine. Ne bucuram deci sa va anuntam ca azi, 28 septembrie 2006, ora 14:14, am lansat pe piata...
»»»
SMEC Newsletter, stiri, articole, noutati

O noua directie in marketing II

22.01.2007
In articolul trecut vorbeam despre doua tendinte opuse in marketing. Una dintre ele a fost si inca este predominanta, cea pe care am denumit-o „marketing invaziv”. Cea de-a doua, cea a unui marketing pasnic, direct si personalizat, reprezinta insa o orientare alternativa ce va da rezultate neasteptate in viitorul apropiat.

O analiza comparativa a celor doua abordari


Marketingul invaziv este de fapt „bombardamentul” publicitar obisnuit. Reclamele TV care intrerup emisiunile pe care le urmaresti, bannerele pe care le vezi cand mergi pe strada, mesh-urile imense de pe cladiri, anunturile plasate in spatiile dintre articolele ziarului tau preferat.

Scopul lor principal este sa atraga atentia unui numar cat mai mare de oameni si sa determine actiunea de cumparare la un procent cat mai mare dintre acestia. Data fiind concurenta acerba care s-a instalat datorita exploziei cantitative in cadrul acestui tip de publicitate, reclamele au devenit din ce in ce mai agresive. Mai zgomotoase. Mai colorate. Mai mari. Mai multe. Mai inteligente si originale.

De fapt, in lupta pentru atragerea atentiei, reclamele au devenit atat de originale, amuzante, artistice, incat de-abia daca mai prezinta informatii minimale despre produsul pe care il promoveaza. Ele se apropie din ce in ce mai mult de industria divertismentului si se indeparteaza de marketingul propriu-zis.

Marketingul pasnic, direct, personalizat, se bazeaza pe obtinerea permisiunii de la fiecare persoana in parte pentru o promovare de lunga durata a produselor si serviciilor unei companii.

Trebuie mentionat ca in acest tip de marketing, marketerul benficiaza din start de un capital de atentie si bunavointa din partea potentialului client imposibil de obtinut in cazul marketingului invaziv. Marketerul este cel care are controlul in initierea si stabilirea frecventei de comunicare cu prospectul.

Totusi, prin faptul ca potentialul client si-a dat acordul in prealabil si ca acesta are si libertatea de a iesi dupa voie din sistemul de comunicare in care s-a integrat la un moment dat, controlul in punctele esentiale apartine individului. Tocmai de aceea, acest stil de marketing este unul profund democratic, in care individul este respectat. Iar respectul, stim cu totii, este una dintre valorile de baza in crearea oricarei relatii.

Chiar daca in prima instanta si acest tip de marketing trebuie sa atraga atentia, sa incite curiozitatea oamenilor pentru ca acestia sa se implice voluntar intr-un schimb de informatii cu respectiva companie, acesta nu este decat „inceputul unei frumoase prietenii” intre cele doua parti ale comunicarii.

Unul dintre cei mai fini analisti ai politicilor de marketing, Seth Godin, aseamana relatia ce se creeaza intre cei care promoveaza marketingul democratic si potentialii clienti cu aceea de curtare. Odata cucerit, potentialul client accepta de buna voie comunicarea cu celalalt (compania) care ii castiga treptat-treptat increderea, oferindu-i informatii detaliate si relevante, legate de subiecte si domenii de interes pentru destinatar.

Si astfel, in timp, potentialul client devine client fidel.
(va urma)

SMEC Newsletter are la randul sau un newsletter...

E-mailul dumneavoastra:
...adica, in urma abonarii prin trecerea adresei dumneavoastra de email in casuta de mai jos, veti primi periodic articole de interes general despre cultura Internet, focalizate in principal pe subiecte conexe cu obiectul nostru de activitate: newslettere si cum sa scrieti newslettere atractive ce va vor influenta in mod real si pozitiv comunicarea, dar si cifra de afaceri si traficul pe site-ul dumneavoastra.

Veti primi de asemenea, atunci cand va fi cazul, ultimele noutati legate de acest site si de produsul pe care il promoveaza.


Web Design by Graffco
Termeni si conditii

SMEC Newsletter V1.0, un produs SC Graffco Srl, 2006 Toate drepturile rezervate.