Prima pagina
Incearca SMEC DEMO
Instalarea SMEC Newsletter
SMEC Newsletter in imagini
Intrebari frecvente SMEC Newsletter
Noutati SMEC Newsletter
Comanda SMEC Newsletter
Program de tiparire facturi si chitante personalizate

 

20 Feb. 2007
La fapte!
In seria de aricole publicate anterior, am vorbit despre o noua teorie a marketingului pasnic. Si despre newslettere. Si despre...
»»»
07 Feb. 2007
Newsletterul – Marketing pasnic aplicat
Scurta recapitulare printr-o analiza comparativa a celor doua tipuri de abordari a publicului tinta in marketingul actual:...
»»»
22 Jan. 2007
O noua directie in marketing II
In articolul trecut vorbeam despre doua tendinte opuse in marketing. Una dintre ele a fost si inca este predominanta, cea pe care...
»»»
29 Nov. 2006
Noua directie in marketing
Da, roata se-nvarte, istoria se repeta si noua directie in marketing este de fapt o reinterpretare si o adaptare a unei abordari...
»»»
14 Nov. 2006
Nu Spam-ului
Spam-urile, adica mesajele e-mail nesolicitate, au ajuns sa faca parte din viata noastra. Despre felul in care ne influenteaza si...
»»»
02 Nov. 2006
And We Don`t Stop
Adica nu ne oprim aici ...

Specialistii din echipa Graffco stiu ca dezvoltarea unui software de calitate presupune munca continua si constanta. Tocmai de...
»»»
O intalnire cu contabilul
26 Oct. 2006
O intalnire cu contabilul
A venit azi pe la firma contabilul nostru, un domn respectabil si foarte priceput in ceea ce face. De cum a intrat l-am si...
»»»
18 Oct. 2006
Newsletterele, metoda de promovare si marketing on-line
Sunt eficiente newsletterele? Cum ar trebui sa procedez? Cine ma poate ajuta in cazul in care doresc sa beneficiez de aceasta...
»»»
28 Sep. 2006
Lansarea SMEC Newsletter V1.0
Orice inceput este o noutate in sine. Ne bucuram deci sa va anuntam ca azi, 28 septembrie 2006, ora 14:14, am lansat pe piata...
»»»
SMEC Newsletter, stiri, articole, noutati

Newsletterul – Marketing pasnic aplicat

07.02.2007
Scurta recapitulare printr-o analiza comparativa a celor doua tipuri de abordari a publicului tinta in marketingul actual:

Marketingul invaziv:


• spectaculos, cu costuri de productie ridicate
• rapid, se bazeaza pe atragerea atentiei si intreruperea oamenilor din ceea ce fac
• se adreseaza unor mari mase de oameni (sa cumpere cat mai multi)
• forme de expresie: clipuri si anunturi publicitare
• medii de propagare: TV, radio, presa scrisa, printuri (afise, postere, bannere, flyere etc.)

Marketingul pasnic:


• mai putin spectaculos, cu costuri de productie minimale
• mai lent, se bazeaza pe construirea de relatii cu oameni care isi dau consimtamantul de la bun inceput
• se adreseaza fiecarui om in parte (sa cumpere cat mai mult)
• forme de expresie: serii de scrisori de promovare si informare (newslettere)
• mediu de propagare: Internetul

Cateva precizari necesare


Ambele metode de marketing sunt eficiente daca sunt folosite tinandu-se seama de caracteristicile fiecareia in parte.
Ele nu se exclud una pe cealalta, ba chiar pot functiona simultan si complementar.
In articolele anterioare am prezentat intr-o lumina mai favorabila marketingul pasnic, cum l-am denumit, doar pentru a scoate in evidenta pentru dumneavoastra importanta si eficienta acestuia.
Marketingul pasnic este considerat de specialisti tendinta ce va revolutiona modul de a promova si a vinde in urmatorul deceniu.

In sfarsit despre newsletter


Despre newsletter am mai vorbit si cu alte ocazii, dar numai in contextul acestei priviri de ansamblu asupra directiilor in care evolueaza marketingul credem ca am reusit sa punem in valoare/sa realizam impreuna importanta acestui mod de comunicare.
Si e fireasca aceasta crestere in valoare a newsletterului. El reprezinta concretizarea expresiei englezesti „win – win situation”. Adica o situatie din care toata lumea are de castigat: companiile isi prezinta pe-ndelete si isi vand produsele/serviciile unor oameni care sunt in mod sincer interesati de ofertele lor.
Si, cel mai important, nimeni nu-si pierde timpul. Companiile nu vorbesc in gol, iar oamenii nu sunt intrerupti din alte activitati, ci au acces la informatii pe care doresc sa le primeasca.
Asta ne aduce la ...

Regula de aur a campaniilor de newsletter


Cand veti concepe si trimite newslettere, indiferent de continutul specific al fiecarei scrisori, nu uitati niciodata: beneficiati de un capital de atentie, bunavointa si incredere pe care trebuie sa-l valorificati prin oferirea unor informatii valoroase pentru destinatari.
Numai asa strainii de la inceput va vor deveni prieteni, numai asa potentialii clienti se vor transforma in clienti fideli.

SMEC Newsletter are la randul sau un newsletter...

E-mailul dumneavoastra:
...adica, in urma abonarii prin trecerea adresei dumneavoastra de email in casuta de mai jos, veti primi periodic articole de interes general despre cultura Internet, focalizate in principal pe subiecte conexe cu obiectul nostru de activitate: newslettere si cum sa scrieti newslettere atractive ce va vor influenta in mod real si pozitiv comunicarea, dar si cifra de afaceri si traficul pe site-ul dumneavoastra.

Veti primi de asemenea, atunci cand va fi cazul, ultimele noutati legate de acest site si de produsul pe care il promoveaza.


Web Design by Graffco
Termeni si conditii

SMEC Newsletter V1.0, un produs SC Graffco Srl, 2006 Toate drepturile rezervate.